Новини
-
Кои са темите, които оставиха следа в BG-Mamma през 2019 г.?
BG-Mamma е българската онлайн общност, която събира на едно място активна аудитория с разнообразни интереси. Потребителите ни ежедневно споделят своя опит на страниците на форума, търсят съвети и дават отговори на различни въпроси. През изминалата 2019 година голяма част от групите във форума генерираха значителен ръст спрямо предходната 2018 година.
-
Любен Белов придобива мажоритарен пакет в НЕГ.БГ
Уважаеми колеги, партньори и потребители, Искаме да Ви информирамe за настъпилите стратегически промени в състава на акционерите на компанията. От началото на тази седмица Любен Белов* става мажоритарен собственик на компанията, след като бе финализирана сделката по придобиването на акциите на Иван Николов от НЕГ.БГ АД.
-
BG-Mamma в партньорство с президента на България
На връх 8 март президентът на Република България Росен Плевнелиев покани на гости в президентската институция представители на неправителствени организации.
-
Capital.bg: И твойта BG Mamma също
Онлайн обществото на майките е ухажвана целева група, но не всички рекламодатели умеят да комуникират с тях. Статията е публикувана в Capital.bg на 26 авг 2011, 15:38
-
NEG е пълноправен член на IAB България
Интернет медийна компания NEG (neg.bg) е утвърдена за седмия пълноправен член на Интерактив Асосиейшън България (IAB) iabbg.net. Мисията на организацията е да популяризира преимуществата и възможностите на онлайн маркетинга, да утвърждава Интернет като основен комуникационен канал и да споделя добри практики и опит за развитието на онлайн пазара.
-
NEG се присъедини към IABulgaria
Интернет медийна компания NEG (neg.bg) е най-новият член на Интерактив Асосиейшън България (IAB) iabbg.net. Това е организация, чиято мисия е да популяризира преимуществата и възможностите на онлайн маркетинга, да утвърждава Интернет, като един от основните комуникационни канали и да споделя добри практики и опит за развитието на онлйн пазара.
-
NEG с нова корпоративна визия и промяна в името
Oнлайн медийнaта компания промени името си от Нет Ентертейнмънт Груп на NEG (НЕГ.БГ ЕООД). Промяната е съпътствана и с обновяване корпоративния облик на групата като естествен израз на нейното развитие и в унисон с основните й характеристики- модерна, млада, високо-технологична, бързо развиваща се. Новата корпоративна идентичност отразява усещането на компанията за динамика, гъвкавост и иновативност…