Продължете към съдържанието

Рекламна тарифа

Стандартни формати

ФорматДесктопМобайлCPM
всички страници
CPM
избрани страници
Medium Rectangle 300×250
   
300×250
   
12 лв.15 лв.
Leaderboard 728×90, 970×90
       
n/a

14 лв.18 лв.
Megaboard 970×200
   
n/a

14 лв.18 лв.
Billboard 970×250
   
n/a

14 лв.18 лв.
Sticky Ad 120×600, 160×600, 300×600
       
n/a

12 лв.15 лв.
Footer Banner n/a

320×50, 320×100, 300×250
       
12 лв.15 лв.
Anchor n/a

320×50, 320×100
     
14 лв.18 лв.

Нестандартни формати

ФорматДесктопМобайлCPM
всички страници
CPM
избрани страници
Parallax 970×800
 
300×600, 360×690
 
18 лв.22 лв.
Flying Carpet n/a

300×600, 320×480, 300×480
 
18 лв.22 лв.
Spin Cube 300×250
 
300×250
 
По запитванеПо запитване
Spin Banner 970×250, 970×200
 
n/a

По запитванеПо запитване
Swipe Banner 300×250
 
300×250
 
16 лв.20 лв.
Interstitial 800×600
   
320×480
   
40 лв.50 лв.
Wallpaper 2x470x910
   
n/a

25 лв.30 лв.
Synchronized banners (Wallpaper & Rectangle) 470×910 + 470×910 + 300×250
   
n/a

35 лв.45 лв.

Видео формати

ФорматДесктопМобайлCPM
всички страници
CPM
избрани страници
Videostitial 800×600
   
320×480
   
45 лв.55 лв.
In-content Video 728×500, 728×410
     
320×230, 320×180
     
18 лв.22 лв.
In-banner video (Outstream Video) 300×250
   
300×250
   
14 лв.17 лв.

Допълнителни индексации

Индексациите се прилагат върху базовия CPM
(брутната цена за 1000 импресии)

KритерийИндекс
Геотаргетиране10%
Таргетиране по часови пояс10%
Daily frequency10%
Ко-брандинг (допълнителни търговски марки)20%
Viewability rate (гарантирана видимост)50%

Нейтив съдържание и специални проекти

Нейтив съдържание Десктоп & Мобайл Гарантирана дистрибуция Цена
PR публикация Публикуване в подходящи групи и анонсиране 100 000 импресии 1000 лв.
Продуктова тема с анкетен въпрос Публикуване в подходящи групи и анонсиране 100 000 импресии 1300 лв.
Продуктова тема с дискусия и награди Публикуване в подходящи групи и анонсиране 200 000 импресии 2000 лв.
Анкетни проучвания (мин. 300 респондента) По запитване
Специални проекти се изготвят индивидуално според целите на клиента. По запитване
Всички цени за native съдържание и специални проекти се изчисляват на седмична база (7 дни).
Минимален нетен обем за кампания – 900 лв. без включен ДДС

Допълнителни възможности за native съдържание и специални проекти

ФорматЦена
Редакция на материал*80 лв.
Aвторски материал*200 лв.
Брандиране на тема**200 лв.
Брандиране на потребителски постове**250 лв.
Анкетен въпрос в тема400 лв.
Вграждане на видео в тема100 лв.
Допълнителен пост в тема**250 лв.
*Цените на предлаганите услуги не подлежат на отстъпки.
**Предлаганите формати се закупуват като допълнителна възможност към тема и цената им е на седмична база. Останалите опции се заплащат еднократно и не се предлагат самостоятелно.

Програматик закупуване на реклама

„НЕГ.БГ“ АД предлага програматично закупуване на стандартна и видео реклама чрез технология за директни сделки. Програматичното закупуване е на база договорени нетни цени и обеми, закупени и сервирани през програматик система за сервиране, в които е включен и технологичния разход. Нетният обем е част от договора с рекламодател / рекламна агенция.

Отстъпки

Обемни отстъпки за рекламни агенции

Нетен обем за 2022 годинаOтстъпка
2 001 – 10 00010%
10 001 – 30 00012%
30 001 – 60 00015%
60 001 – 100 00018%
100 001 – 150 00022%
150 001 – 220 00025%
220 001+по договаряне

Обемни отстъпки за рекламодатели

Нетен обем за 2022 годинаOтстъпка
901 – 3 00010%
3 001 – 10 00012%
10 001 – 20 00015%
20 001 – 40 00018%
40 001 – 60 00021%
60 001+25%

Допълнителни отстъпки

Допълнителни отстъпкиOтстъпка
Отстъпка за комбинация на нейтив и дисплей реклама2%
Отстъпка за ръст в нетния обем от 20% до 40% (2022 спрямо 2021)3%
Отстъпка за ръст в нетния обем от 41% до 50% (2022 спрямо 2021)4%
Отстъпка за ръст в нетния обем над 51% (2022 спрямо 2021)5%
  1. Брутен обем са всички заявени суми през календарната 2022 година преди начисляване на ДДС и приспадане на отстъпки.
  2. Нетен обем са всички заявени суми през календарната 2022 година преди начисляване на ДДС и след приспадане на съответните отстъпки.
  3. Размерът на обемната отстъпка се определя от от общия инвестиран нетен обем. С увеличаването на нетния обем през годината се прилага повисока обемна отстъпка в месеца, в който се увеличава нетния обем.
  4. Всички отстъпки се изчисляват кумулативно и са без включен ДДС.