Продължете към съдържанието

За BG-Mamma

Ние сме най-голямата българска платформа за общуване.

Имаме близо 2 милиона уникални посетители месечно, като платформата е активна вече над 20 години. Макар че BG-Mamma е създадена като портал за бременност и майчинство, днес платформата е място за обмен на полезна информация и лични препоръки по всякакви теми. 

Потребителите са активно ангажирани в своите групи по интереси – от семейство, дом и кулирания до пътувания, финанси, здраве и красота.

Платформата се радва на висока степен на потребителско доверие.

70% от ползващите платформата споделят, че вземат решение за покупка след прочит на информация в BG-Mamma.

Потребителите дават оценка 9.56 от 11 относно склонността да кликнат на резултат от BG-Mamma при търсене в Google.*

До каква аудитория ще достигнете?

Потребителите са на възраст между 25 и 54 г. –  активна възраст, от домакинства с високи доходи*, като те заемат ключова роля при вземането на решение за покупка. 82% от всички потребители живеят в градове с над 100 000 жители.

Какви са уникалните предимства на BG-Mamma за вашия бранд?

Нашите потребители идват тук с нагласата да получат и да споделят полезна информация. Много от тях са се обособили в изключително лоялни групи по интереси и общуват помежду си от години.

Получавате възможност да позиционирате рекламата си в контекст, в който потребителите са положително настроени, не се разсейват, не възприемат рекламните съобщения като спам.

Ние насочваме рекламната комуникация прецизно, така че да достигне точните групи от заинтересовани потребители. По този начин рекламният апел постига дългосрочен градивен ефект за вашия бранд.

Екипът ни работи с доказано ефективни нейтив формати, които ангажират потребителите в полезни дискусии. Можете да получите ценна обратна връзка за нагласите и оценката на вашата таргет аудитория. В BG-Mamma членовете на отделните онлайн общности комуникират при гарантирана анонимност и стриктна модерация, така че всяко споделено мнение е максимално открито, но в конструктивен тон. 

•  Възможност за ревю от реални потребители, ползващи и харесващи продукта/ услугата на клиента, както и такива, които се отличават с популярност и авторитет в своята сфера на интереси.

Публикациите при нас са безсрочни и винаги могат да бъдат открити чрез търсене в Google. Ще помогнем на SEO оптимизацията на вашия корпоративен сайт или онлайн магазин.

*Данни от представително проучване, проведено съвместно с агенция JTN Research, 2022 г.

Кратка история на BG-Mamma

2002 година

  • 12 ноември – Регистриран е домейнът www.bg-mamma.com
  • 28 декември – Създаден е форумът

2003 година

  • 8 март – Регистрира се потребител номер 100
  • 31 октомври – БГ Сайт: Награда на публиката в категория „Онлайн библиотека“

2004 година

  • 22 април – Регистрира се потребител номер 1 000
  • 1 ноември – БГ Сайт: Втора награда на журито в категория „Общност“

2005 година

  • 12 септември – Регистрира се потребител номер 10 000
  • 15 ноември – Написано е мнение номер 1 000 000

2007 година

  • 30 януари – Регистрира се потребител номер 50 000
  • 19 септември – Написано е мнение номер 5 000 000

2008 година

  • 25 януари – Регистрира се потребител номер 100 000
  • 14 декември – BG-Mamma се присъединява към медийната група NEG

2009 година

  • 31 януари – Написано е мнение номер 10 000 000
  • 14 юни – Регистрира се потребител номер 200 000

2011 година

  • 6 януари – Регистрира се потребител номер 300 000
  • 10 ноември – БГ Сайт: Награда на публиката в категория „Кауза, събитие, общност“
  • 17 ноември – Написано е мнение номер 20 000 000

2012 година

  • 20 октомври – Регистрира се потребител номер 400 000

2013 година

  • 7 ноември – Първа мобилна версия на BG-Mamma.com
  • 17 декември – Специална награда на форум „Майка на годината“

2015 година

  • 23 януари – Регистрира се потребител номер 500 000
  • 27 януари – Написано е мнение номер 30 000 000

2017 година

  • 13 май – Написано е мнение номер 35 000 000
  • 10 юли – Нова десктоп и мобилна версия на BG-Mamma

2018 година

  • 27 юли – Регистрира се потребител номер 600 000

2020 година

  • 14 януари – Написано е мнение номер 40 000 000
  • 1 юли – IAB MIXX Awards 2020: Награда в категория Best Native Campaign

2021 година

  • 27 април – IAB MIXX Awards 2021: Първа награда в категория Best Native Campaign
  • 25 юли – Регистрира се потребител номер 700 000
  • 18 декември – Написано е мнение номер 44 000 000

2022 година

  • 4 юли – Написано е мнение 45 000 000