За BG-Mamma
Ние сме най-голямата българска платформа за общуване.
Имаме близо 2 милиона уникални посетители месечно, като платформата е активна вече над 20 години. Макар че BG-Mamma е създадена като портал за бременност и майчинство, днес платформата е място за обмен на полезна информация и лични препоръки по всякакви теми.
Потребителите са активно ангажирани в своите групи по интереси – от семейство, дом и кулирания до пътувания, финанси, здраве и красота.
Платформата се радва на висока степен на потребителско доверие.
70% от ползващите платформата споделят, че вземат решение за покупка след прочит на информация в BG-Mamma.
Потребителите дават оценка 9.56 от 11 относно склонността да кликнат на резултат от BG-Mamma при търсене в Google.*
До каква аудитория ще достигнете?
Потребителите са на възраст между 25 и 54 г. – активна възраст, от домакинства с високи доходи*, като те заемат ключова роля при вземането на решение за покупка. 82% от всички потребители живеят в градове с над 100 000 жители.
Какви са уникалните предимства на BG-Mamma за вашия бранд?
• Нашите потребители идват тук с нагласата да получат и да споделят полезна информация. Много от тях са се обособили в изключително лоялни групи по интереси и общуват помежду си от години.
• Получавате възможност да позиционирате рекламата си в контекст, в който потребителите са положително настроени, не се разсейват, не възприемат рекламните съобщения като спам.
• Ние насочваме рекламната комуникация прецизно, така че да достигне точните групи от заинтересовани потребители. По този начин рекламният апел постига дългосрочен градивен ефект за вашия бранд.
• Екипът ни работи с доказано ефективни нейтив формати, които ангажират потребителите в полезни дискусии. Можете да получите ценна обратна връзка за нагласите и оценката на вашата таргет аудитория. В BG-Mamma членовете на отделните онлайн общности комуникират при гарантирана анонимност и стриктна модерация, така че всяко споделено мнение е максимално открито, но в конструктивен тон.
• Възможност за ревю от реални потребители, ползващи и харесващи продукта/ услугата на клиента, както и такива, които се отличават с популярност и авторитет в своята сфера на интереси.
• Публикациите при нас са безсрочни и винаги могат да бъдат открити чрез търсене в Google. Ще помогнем на SEO оптимизацията на вашия корпоративен сайт или онлайн магазин.
*Данни от представително проучване, проведено съвместно с агенция JTN Research, 2022 г.
Кратка история на BG-Mamma
2002 година
- 12 ноември – Регистриран е домейнът www.bg-mamma.com
- 28 декември – Създаден е форумът
2003 година
- 8 март – Регистрира се потребител номер 100
- 31 октомври – БГ Сайт: Награда на публиката в категория „Онлайн библиотека“
2004 година
- 22 април – Регистрира се потребител номер 1 000
- 1 ноември – БГ Сайт: Втора награда на журито в категория „Общност“
2005 година
- 12 септември – Регистрира се потребител номер 10 000
- 15 ноември – Написано е мнение номер 1 000 000
2007 година
- 30 януари – Регистрира се потребител номер 50 000
- 19 септември – Написано е мнение номер 5 000 000
2008 година
- 25 януари – Регистрира се потребител номер 100 000
- 14 декември – BG-Mamma се присъединява към медийната група NEG
2009 година
- 31 януари – Написано е мнение номер 10 000 000
- 14 юни – Регистрира се потребител номер 200 000
2011 година
- 6 януари – Регистрира се потребител номер 300 000
- 10 ноември – БГ Сайт: Награда на публиката в категория „Кауза, събитие, общност“
- 17 ноември – Написано е мнение номер 20 000 000
2012 година
- 20 октомври – Регистрира се потребител номер 400 000
2013 година
- 7 ноември – Първа мобилна версия на BG-Mamma.com
- 17 декември – Специална награда на форум „Майка на годината“
2015 година
- 23 януари – Регистрира се потребител номер 500 000
- 27 януари – Написано е мнение номер 30 000 000
2017 година
- 13 май – Написано е мнение номер 35 000 000
- 10 юли – Нова десктоп и мобилна версия на BG-Mamma
2018 година
- 27 юли – Регистрира се потребител номер 600 000
2020 година
- 14 януари – Написано е мнение номер 40 000 000
- 1 юли – IAB MIXX Awards 2020: Награда в категория Best Native Campaign
2021 година
- 27 април – IAB MIXX Awards 2021: Първа награда в категория Best Native Campaign
- 25 юли – Регистрира се потребител номер 700 000
- 18 декември – Написано е мнение номер 44 000 000
2022 година
- 4 юли – Написано е мнение 45 000 000