Нейтив реклама
Различните нейтив формати за реклама в платформата са разработени така, че да ви помогнат да постигнете конкретни маркетингови цели.
Дискусиите със споделено в тях полезно съдържание, както и онлайн консултациите със специалист (посланик на бранда) изграждат awareness и доверие. Продуктовият семплинг или ревютата от потребители на BG-Mamma успешно представят нови лансирания, а спонсорираните дискусии с giveaway и подходящ въпрос могат да се използват и за насочване на трафик към сайта на клиента.
Вашите нейтив кампании са начин брандът да взаимодейства директно с потребителите, като всички публикации остават в BG-Mamma и след изтичане срока на кампанията, могат да бъдат индексирани чрез търсачките и да генерират допълнителни прочитания безсрочно. Това е част от уникалния рекламен ресурс на платформата.
Вижте топ 5 на най-успешните нейтив формати в BG-Mamma и как работят:
-
Тема с трафик към сайта на клиента
Темата с трафик активира аудиторията да разгледа вашия сайт и да споделя линкове към избрани продукти или категории.
-
Тема във форума с giveaway
Използваме дискусията с включена томбола с награди, за да запознаваме потребителите с качествата на продукт или услуга.
-
Консултативна тема със специалист
Онлайн консултациите с експерт повишават разпознаваемостта на бранда и изграждат доверие и лоялност.
-
Ревюта от лидери на мнение
Уникален за BG-Mamma формат, който свързва брандовете с влиятелни потребители от конкретни групи във форума.
-
Продуктов семплинг
Семплинг кампания със специално избрани заинтересовани потребители, в която комуникацията се провежда изцяло онлайн.