Международното професионално жури на шестите годишни награди IAB MIXX Awards отличи BG-Mamma с престижното първо място в категорията за най-добра нейтив кампания.
Призът получи проектът ни “Помагаме на родителите да отгледат здрави деца”, разработен за TEDI с рекламодател Tymbark Bulgaria.
Вижте повече за кампанията и постигнатите резултати във видеото:
TEDI: “Помагаме на родителите да отгледат здрави деца”
ЕЛАНА Фонд Мениджмънт – Лични финанси
ЕЛАНА, една от първите лицензирани компании за финансови услуги в България, ни възложи задачата да проведем образователна кампания по темата за управлението на лични финанси. Резултатът бе 12-месечен проект, който достигна над 50,000 потребители и спечели награда в категория Native на конкурса IAB Mixx Awards 2020.
Вижте повече за кампанията и постигнатите резултати във видеото:
Magniflex – Експертите в съня
Magniflex, компания с присъствие в над 100 държави, ни се довери за провеждането на комуникационна кампания с фокус върху портфолиото им от матраци. За кампанията „Експерти в съня“ заложихме на интеракция с аудиторията, което я направи най-дискутиранта тема в категория Дом за 2019 година! Вижте подробностите във видеото:
Baby Dove
Dove се довериха на BG-Mamma за комуникация на новата продуктова серия за бебешка грижа. Чрез интеракция с таргет аудиторията и семплинг успяхме да постигнем целите на кампанията и да съберем ценна обратна връзка от потребителите. Вижте повече:
iRobot
Как влиятелните лидери на мнение могат да станат посланици на бранда? Вижте в кампанията на iRobot: