Успешни проекти

ЕЛАНА Фонд Мениджмънт – Лични финанси

ЕЛАНА, една от първите лицензирани компании за финансови услуги в България, ни възложи задачата да проведем образователна кампания по темата за управлението на лични финанси. Резултатът бе 12-месечен проект, който достигна над 50,000 потребители и спечели награда в категория Native на конкурса IAB Mixx Awards 2020.

Вижте повече за кампанията и постигнатите резултати във видеото:

Magniflex – Експертите в съня

Magniflex, компания с присъствие в над 100 държави, ни се довери за провеждането на комуникационна кампания с фокус върху портфолиото им от матраци. За кампанията „Експерти в съня“ заложихме на интеракция с аудиторията, което я направи най-дискутиранта тема в категория Дом за 2019 година! Вижте подробностите във видеото:

Baby Dove

Dove се довериха на BG-Mamma за комуникация на новата продуктова серия за бебешка грижа. Чрез интеракция с таргет аудиторията и семплинг успяхме да постигнем целите на кампанията и да съберем ценна обратна връзка от потребителите. Вижте повече:

Baby Dove Case Study

iRobot

Как влиятелните лидери на мнение могат да станат посланици на бранда? Вижте в кампанията на iRobot:

iRobot Case Study 2019