Кои са темите, които оставиха следа в BG-Mamma през 2019?

BG-Mamma е българската онлайн общност, която събира на едно място активна аудитория с разнообразни интереси. Потребителите ни ежедневно споделят своя опит на страниците на форума, търсят съвети и дават отговори на различни въпроси.

През изминалата 2019 година голяма част от групите във форума генерираха значителен ръст спрямо предходната 2018.

Повече

Любен Белов придобива мажоритарен пакет в НЕГ.БГ

Уважаеми колеги, партньори и потребители,

Искаме да Ви информирамe за настъпилите стратегически промени в състава на акционерите на компанията.

От началото на тази седмица Любен Белов* става мажоритарен собственик на компанията, след като бе финализирана сделката по придобиването на акциите на Иван Николов от НЕГ.БГ АД.

Любен Белов се включи като стратегически инвеститор и миноритарен акционер в дружеството още преди четири години като представител на Иновейтив Медиа АД, която през 2011 година купи 48% от дяловете в дружеството. Инвестиционният и стратегически опит на Любен Белов в развитието на дигиталните продукти и интернет сферата в България ще допринесe съществено за по-нататъшното развитие на BG-Mamma като сайт и общност и утвърждаването ѝ като предпочитан партньор.

Повече

BG-Mamma в партньорство с президента на България

На връх 8 март президентът на Република България Росен Плевнелиев покани на гости в президентската институция представители на неправителствени организации, ангажирани с проблемите на раждаемостта, отглеждането на деца, семейните отношения и възпитанието на младите хора. Сред гостите бяха основателката на интернет портала BG-Mamma Марина Кузманова и представители на сдружение „Зачатие“ и фондация „Искам бебе“.

Повече

Capital.bg: И твойта BG Mamma също

Онлайн обществото на майките е ухажвана целева група, но не всички рекламодатели умеят да комуникират с тях

Статията е публикувана в Capital.bg на 26 авг 2011, 15:38

Жените говорят. Споделят си всичко. Поставят децата си в центъра на света. Обикновено се изразяват в първо лице множествено число. Правят почти академично проучване, преди да решат кой слънцезащитен крем да използват „Те“ това лято. Управляват семейните финанси и взимат решения за всичко – от хранене, облекло, образование до развлеченията в свободното време.

Повече

NEG е пълноправен член на IAB България

Интернет медийна компания NEG (www.neg.bg) е утвърдена за седмия пълноправен член на Интерактив Асосиейшън България (IAB) iabbg.net. Мисията на организацията е да популяризира преимуществата и възможностите на онлайн маркетинга, да утвърждава Интернет като основен комуникационен канал и да споделя добри практики и опит за развитието на онлайн пазара. Пълният списък с пълноправни членове можете да видите на този адрес.

Повече

NEG се присъедини към IABulgaria

Интернет медийна компания NEG (www.neg.bg) е най-новият член на Интерактив Асосиейшън България (IAB) iabbg.net. Това е организация, чиято мисия е да популяризира преимуществата и възможностите на онлайн маркетинга, да утвърждава Интернет, като един от основните комуникационни канали и да споделя добри практики и опит за развитието на онлйн пазара.

Повече

NEG с нова корпоративна визия и промяна в името

Oнлайн медийнaта компания промени името си от Нет Ентертейнмънт Груп на NEG (НЕГ.БГ ЕООД). Промяната е съпътствана и с обновяване корпоративния облик на групата като естествен израз на нейното развитие и в унисон с основните й характеристики- модерна, млада, високо-технологична, бързо развиваща се. Новата корпоративна идентичност отразява усещането на компанията за динамика, гъвкавост и иновативност и  стремежът на NEG да се утвърди като лидер в уеб индустрията в страната.

Повече