Продължете към съдържанието

Новини

  • Проучване на потребителски нагласи към социалната платформа BG-Mamma през 2022

    Проучване на потребителски нагласи към социалната платформа BG-Mamma през 2022

    Представителна извадка сред 1184 регистрирани и нерегистрирани потребители

    Прочетете повече

  • Успешни нейтив рекламни формати в BG-Mamma

    Успешни нейтив рекламни формати в BG-Mamma

    Какво е нейтив реклама? Защо тя е най-успешният формат за налагане на Вашите продукт, услуга и бранд?

    Прочетете повече

  • Използването на BG-Mamma с цел обмен на полезна информация се е увеличило с 30%

    Използването на BG-Mamma с цел обмен на полезна информация се е увеличило с 30%

    Изключително висока обща потребителска оценка и бързо растящ интерес към обмена на информация в BG-Mamma отчита проучването на потребителските нагласи и оценката на платформата, проведено сред представителна извадка от потребители на платформата през януари 2022 г.

    Прочетете повече

  • BG-Mamma отново с първо място на IAB MIXX Awards ’21 г.

    BG-Mamma отново с първо място на IAB MIXX Awards ’21 г.

    Международното професионално жури на шестите годишни награди IAB MIXX Awards отличи BG-Mamma с престижното първо място в категорията за най-добра нейтив кампания. Призът получи проектът ни “Помагаме на родителите да отгледат здрави деца”, разработен за TEDI с рекламодател Tymbark Bulgaria.

    Прочетете повече

  • ELANA и BG-Mamma с награда на IAB MIXX AWARDS 2020

    ELANA и BG-Mamma с награда на IAB MIXX AWARDS 2020

    BG-Mamma е първата медия, която печели награда на IAB MIXX Awards наравно с рекламните агенции в България. Образователният проект за спестяване и инвестиране, в партньорство с прекрасния екип на Елана Фонд Мениджмънт, бе награден в категорията Best Native Campaign.

    Прочетете повече

  • Кои са темите, които оставиха следа в BG-Mamma през 2019 г.?

    Кои са темите, които оставиха следа в BG-Mamma през 2019 г.?

    BG-Mamma е българската онлайн общност, която събира на едно място активна аудитория с разнообразни интереси. Потребителите ни ежедневно споделят своя опит на страниците на форума, търсят съвети и дават отговори на различни въпроси. През изминалата 2019 година голяма част от групите във форума генерираха значителен ръст спрямо предходната 2018 година.

    Прочетете повече

  • Любен Белов придобива мажоритарен пакет в НЕГ.БГ

    Любен Белов придобива мажоритарен пакет в НЕГ.БГ

    Уважаеми колеги, партньори и потребители, Искаме да Ви информирамe за настъпилите стратегически промени в състава на акционерите на компанията. От началото на тази седмица Любен Белов* става мажоритарен собственик на компанията, след като бе финализирана сделката по придобиването на акциите на Иван Николов от НЕГ.БГ АД.

    Прочетете повече

  • BG-Mamma в партньорство с президента на България

    BG-Mamma в партньорство с президента на България

    На връх 8 март президентът на Република България Росен Плевнелиев покани на гости в президентската институция представители на неправителствени организации, ангажирани с проблемите на раждаемостта, отглеждането на деца, семейните отношения и възпитанието на младите хора. Сред гостите бяха основателката на интернет портала BG-Mamma Марина Кузманова и представители на сдружение „Зачатие“ и фондация „Искам бебе“.

    Прочетете повече

  • Capital.bg: И твойта BG Mamma също

    Capital.bg: И твойта BG Mamma също

    Онлайн обществото на майките е ухажвана целева група, но не всички рекламодатели умеят да комуникират с тях. Статията е публикувана в Capital.bg на 26 авг 2011, 15:38

    Прочетете повече

  • NEG е пълноправен член на IAB България

    NEG е пълноправен член на IAB България

    Интернет медийна компания NEG (neg.bg) е утвърдена за седмия пълноправен член на Интерактив Асосиейшън България (IAB) iabbg.net. Мисията на организацията е да популяризира преимуществата и възможностите на онлайн маркетинга, да утвърждава Интернет като основен комуникационен канал и да споделя добри практики и опит за развитието на онлайн пазара.

    Прочетете повече