Продължете към съдържанието

BG-Mamma отново с първо място на IAB MIXX Awards ’21 г.

Международното професионално жури на шестите годишни награди IAB MIXX Awards отличи BG-Mamma с престижното първо място в категорията за най-добра нейтив кампания.

Призът получи проектът ни „Помагаме на родителите да отгледат здрави деца“, разработен за TEDI с рекламодател Tymbark Bulgaria.

В същата категория бяха номинирани още агенция proof, която получи най-голям общ брой награди на церемонията, както и агенция JK Services. В категорията няма второ място, което още повече отличава проекта ни като абсолютен фаворит.

IAB MIXX Awards отличиха BG-Mamma и през миналата година, кaто тогава заехме трето място в Best Native Campaign.
През 2021 г. конкурсът отбеляза рекорд на подадените заявки – 184, което представлява ръст от 40% спрямо предходната година. С победата над едни от най-добрите рекламни агенции на пазара BG-Mamma затвърждава позицията си на медиен канал без аналог за качествено нейтив съдържание и реклама.