BG-Mamma е българската онлайн общност, която събира на едно място активна аудитория с разнообразни интереси. Потребителите ни ежедневно споделят своя опит на страниците на форума, търсят съвети и дават отговори на различни въпроси.

През изминалата 2019 година голяма част от групите във форума генерираха значителен ръст спрямо предходната 2018.

Такива групи са „Красива мама“ и „Дом“, които са нараснали с по 33%, „Образование“ – с 40%, „Кулинария“ – с 24%, „Финанси“ – със 195% и „Автомобили“ – с 32%.

В група „Красива мама“ потребителите обсъждат новите си покупки от света на модата и красотата, любимите си продукти за лице, коса и тяло, както и процедури, свързани с козметични и естетични интервенции, които добиват все по-широка популярност напоследък.

Един от най-успешните проекти през 2019 в категория „Красота“ беше реализиран между Dove и BG-Mamma, в хода на който заедно писахме „Книга на красотата“ и вдъхнахме повече увереност на дамите.

Красотата обаче има повече от едно измерение. „Дом“ е групата, която може да бъде определена като „най-вдъхновяваща“, защото ежедневно мотивира потребителите ни да обърнат внимание на своето най-лично пространство – дома, който обитават. Форумът е изпълнен със съвети и мнения за различни мебели и уреди, както и със снимки на инспириращи интериорни решения. Всяко едно кътче от дома – кухнята, детската стая, банята и трапезарията – всяко помещение има свое място във форума.

Пазарът на имоти и неговото актуално състояние също е широко дискутирана тема в BG-Mamma.

Най-коментираните теми през 2019 в групата бяха рекламните ни проекти, свързани с два от най-популярните брандове за матраци у нас – „Magnifex“ и „TED“. Изключителен потребителски интерес генерира и темата, представяща новия перилен препарат Lenor, както и темата на iRobot, презентираща прахосмукачката робот като иновация, спестяваща от най-ценния ни актив – времето.

Образованието е важна обществена тема, а всяка тема, която е важна за обществото, има място в BG-Mamma. В група „Образование“ огромен брой родители коментират различни ученически състезания, частни училища и образователни школи. Темите са най-активни през пролетно-летния сезон, когато се провеждат матурите, кандидатгимназиалните и кандидатстуденстките кампании.

Eдин по-различен тип „образование“ получават потребителите, пищеши в група „Кулинария“. В нея потребителите ни създават автентично съдържание, споделяйки своите любими рецепти: някои от тях – препоръчани, а други – авторски. Темите със снимки на домашно приготвени ястия и с отговори на бързи кулинарни въпроси са сред най-четените. Рекламният проект, който през 2019 се радваше на най-силен потребителски интерес в групата, беше част от коледната кампания на Тандем.

Темите, генерирали най-много прочити и коментари в група „Финанси“, са свързани с видовете кредити и техните специфики, със спестяването на пари и изготвянето на годишен бюджет, както и с типовете застраховки и ползите от тях. Някои от най-интересните ни проекти през годината бяха осъществени с UniCredit Bulbank и ЕЛАНА Фонд Мениджмънт, които създадоха ценно образователно съдържание за потребителите и по този начин изградиха по-голямо доверие в банковите институции и спестовните фондове.

Любимо място във форума на дамите и господата, вълнуващи се от всичко, свързано с колите, е група „Автомобили“. В нея се обсъждат всякакви въпроси, търсят се препоръки за различни видове коли – бюджетни, луксозни, семейни или спортни. Една от най-четените теми в групата е посветена на лизинговите автомобили, което дава възможност на доста брандове да се позиционират във форума с конкурентни лизингови условия.

Разнообразната и социално ангажирана аудитория на BG-Mamma, широкият спектър от потребителски интереси и възможността за директна комуникация между бранд и потребител превръщат форума в подходящо място за рекламно позициониране за голям кръг от рекламодатели.