След старта на Лоялната програма в BG-Mamma и ретроспективното награждаване, през януари проведохме първата нова кампания с раздаване на BGM точки за потребителите. Освен че успешно активирахме общността да създава повече полезни постове и теми, през януари раздадохме общо 5 000 лв. под формата на точки, които потребителите могат да осребрят във ваучери.
Близо 4 500 уникални потребители създаваха полезно съдържание в платформата в периода на кампанията (07.01.2025 г. – 20.01.2025 г.). Повече от 1 300 от тях попълниха анкетата, включена в предизвикателствата.
В групите с допълнителен брой звезди по време на кампанията отчетохме значително покачване на полезността на постовете, както и на активността. Тя се е повишила средно със 156% за броя на публикувани теми и 81% за броя създадени постове.
Сред групите с удвоен брой звезди в периода, “Хоби”, “Бизнес и финанси” и “Техника и електроника” отчетоха най-голям скок в активността.
В “Хоби” ръстът на новите теми беше 188%, в “Бизнес и финанси” – 171%. Увеличението на броя новостартирани теми и в “Техника и електроника” беше значително – 108%.
Броят на всички нови теми в платформата през януари спрямо декември се увеличи с 201. В същия период бяха публикувани и 7 466 нови мнения повече.
Каква е целта на предизвикателството и какво се печели?
Идеята на Предизвикателството целеше да насочи трафик към конкретни категории и групи в платформата и да стимулира потребителите да създават повече полезно съдържание в тях. Така генерираме допълнителна стойност за онлайн общността. А авторите с най-голяма полезност получават BGM точки, които след това да осребрят в IncentivAI и да пазаруват ваучери за реални стоки и услуги.