За пръв път от създаването си преди 22 години, BG-Mamma стартира своя лоялна програма и предизвика огромен интерес още в първите часове.
Програмата, разработена да стимулира създаването на полезно съдържание в платформата, беше представена през декември. Обявихме старта ѝ с ретроспективно награждаване на 5 000 потребители за създаденото от тях полезно съдържание през последните години. За по-малко от 24 часа много от тях осребриха BGM точките си.
След ретроспективното награждаване, и останалите регистрирани потребители вече участват в лоялната програма и могат в замяна на своята активност да трупат рейтинг звезди, както и точки. Съдържанието, което създават, се оценява от специално обучен автоматизиран езиков модел.
Как става осребряването на BGM точките?
В приложението LoyaltyHub на нашите партньори IncentivAI, където с осребрените точки потребителите могат да закупят ваучери за реални стоки и услуги. Потребителите могат да закупят ваучери за реални стоки и услуги от търговци като FashionDays, Ozone.bg, Ciela и други.
Мисията на лоялната програма
Всеки месец между милион и половина и два милиона уникални потребители посещават BG-Mamma. Огромен брой хора разчитат на препоръките, които откриват по теми като здраве, семейство, кариера, покупки, имоти. Мисията ни е да стимулираме авторите на съдържание да публикуват все по-изчерпателни и компетентни постове, които да носят дългосрочна полза на огромната онлайн общност на BG-Mamma.
Прочетете още:
Кратки въпроси и отговори в темите – нова функционалност в BG-Mamma