Онлайн консултациите с експерт повишават разпознаваемостта на бранда и изграждат доверие и лоялност.
Клиентът има ангажимент да избере и предостави консултант, който ще отговаря на постъпилите в рекламната тема въпроси. За повишаване степента на доверие и по-голяма потребителска активност в рамките на кампанията, препоръчително е консултиращите специалисти да бъдат представени с имената и лицата си в рамките на темата.
За подготовка на консултативна тема клиентът е необходимо да предостави:
- Снимка на специалиста – 1 бр. за всеки специалист, който ще консултира в темата
- Сфера на компетентност
- Кратка биография с до 500 символа за оформяне на визитка на специалиста. BG-Mamma си запазва правото да редактира, променя или допълва визитката.
- Конкретни дни, в които експертът ще има възможност да отговаря на въпросите (препоръчителни са минимум два работни дни от седмицата)
- Опционално: мобилен телефон, e-mail адрес, адрес или линк към сайт.
ПРИМЕРИ ЗА КОНСУЛТАТИВНИ КАМПАНИИ:
Magniflex отговаря на вашите въпроси, свързани със съня. Попитайте ни сега!