Продължете към съдържанието

Интересът към пазаруване, кулинария и туризъм в BG-Mamma расте

“Пазаруване”, “Туризъм” и “Свободно време” са трите категории в BG-Mamma, в които има ръст на новосъздадените теми, сочат данните ни за първата половина на годината. Увеличена активност в платформата отчитаме и в категориите “Семейство”, “Бизнес и финанси” и “Кулинария”, този път по броя нови потребителски коментари в тях.

Спрямо първото полугодие на 2022 г., броят на новите теми в категория “Туризъм” се е увеличил с 8%. Същият процент наблюдаваме в категория “Свободно време.” Малък ръст от 1% има при новосъздадените теми, посветени на пазаруването.

Броят на новите публикувани коментари носи сериозен ръст от 21% в категория “Семейство”.

Следват “Бизнес и финанси” с увеличение от 13% и “Кулинария” с 6%.

По абсолютен брой на новосъздадените теми, водеща остава категория “Здраве”. Ето и петте категории, в които потребителите на платформата са създавали най-много нови теми за периода януари-август:

1. Здраве
2. Бременност и раждане
3. Свободно време
4. Деца
5 Дом

По абсолютен брой на новите публикувани коментари в темите, на първо място е категория “Свободно време”, а ето ги и първите пет в класацията ни по този показател:

1. Свободно време (Заведения, кино, музика, книги, телевизия и др.)

2. Красота (Козметични продукти, процедури, мода, спорт и диети)

3. Бременност и раждане

4. Семейство

5. Пазаруване (Препоръки за магазини, продукти, информация за промо кампании, размяна на кодове и др.)

Вижте още:
BG-Mamma през 2022: Над милион и половина уникални потребители на месец