Можем ли с една рекламна тема да накараме 650 души подробно да споделят защо харесват продукта ви?
Направихме го за българския моден бранд ZARENA в кампания, която включваше форумна тема с giveaway.
Условието за участие насочи потребителите към сайта на клиента. За да имат шанс да спечелят чанта на марката, нашите потребители трябваше да разгледат моделите на сайта, да изберат фаворит и да публикуват линк към артикула в темата. В поста си заедно с линка ги помолихме да споделят и защо са харесали конкретния модел.
Резултатите от кампанията:
• 13 000 преглеждания на темата;
• 654 поста от потребители;
• 6 600 клика върху линковете, споделени в потребителските постове;
• 96.60% engagement rate.
Над 650 аргументирани лични препоръки за артикулите на марката – това е причината за значителния трафик, генериран към сайта на ZARENA.
В рекламните ни теми с насочване на трафик задаваме въпросите така, че истински да ангажираме потребителите и коментарите им да носят интересна информация, да будят любопитство.
Използвайки силата на личните препоръки, правим комуникацията убедителна и запомняща се.
Вижте още успешни кампании в BG-Mamma