Продължете към съдържанието

Рекламна тема с трафик към сайта на ZARENA

Можем ли с една рекламна тема да накараме 650 души подробно да споделят защо харесват продукта ви?

Направихме го за българския моден бранд ZARENA в кампания, която включваше форумна тема с giveaway

Условието за участие насочи потребителите към сайта на клиента. За да имат шанс да спечелят чанта на марката, нашите потребители трябваше да разгледат моделите на сайта, да изберат фаворит и да публикуват линк към артикула в темата. В поста си заедно с линка ги помолихме да споделят и защо са харесали конкретния модел.

Резултатите от кампанията:

• 13 000 преглеждания на темата;

• 654 поста от потребители;

• 6 600 клика върху линковете, споделени в потребителските постове;

• 96.60% engagement rate.


Над 650 аргументирани лични препоръки за артикулите на марката – това е причината за значителния трафик, генериран към сайта на ZARENA.

В рекламните ни теми с насочване на трафик задаваме въпросите така, че истински да ангажираме потребителите и коментарите им да носят интересна информация, да будят любопитство. 

Използвайки силата на личните препоръки, правим комуникацията убедителна и запомняща се. 

Вижте още успешни кампании в BG-Mamma