През февруари и март отбелязахме навършването на 20 години на платформата BG-Mamma. За да отбележим повода, създадохме специална интерактивна лендинг страница, на която всеки ден в продължение на 20 дни потребителите можеха да отворят ново квадратче, отвеждащо ги до игри с награди или интересна тематична дискусия.
Разгледайте лендинг страницата „BG-Mamma на 20“ ТУК.
В кампанията участваха 16 наши партньора, които осигуриха над 80 награди за потребителите на платформата.
Като рекламодатели в проекта се включиха както дългогодишни наши партньори, така и нови.
Свои рекламни публикации с игри в рамките на проекта осъществиха President, Danone, Silver Court, Eucerin, Sephora, Wooden Spoon, Истински мед, издателство Изток-Запад и други.
„BG-Mamma на 20“ достигна до близо 30 000 уникални потребители и генерира над 280 000 прегледа. Средното прекарано време на страницата е 0.58 минути.
Дисплей кампанията в подкрепа на проекта осъществи 29 988 клика и среден CTR 2.7%.
Публикациите с игри на включилите се в кампанията рекламодатели генерираха средно по 10 000 прочита за периода на кампанията.