В BG-Mamma вашето послание ще ангажира активно потребителите, които се грижат за своето здраве и за здравето на близките си.
Именно в такава успешна кампания партнирахме на онлайн аптека BENU през май 2024 г.
Как протече кампанията?
В кампанията ни в BG-Mamma поканихме потребителите да задават своите въпроси към фармацевите на BENU и да получат бърз отговор онлайн. Всички въпроси и отговорите им остават видими в платформата и демонстрират експертизата и личното отношение, което клиентите на BENU получават.
Във втория етап на кампанията, в същата тема добавихме giveaway. Условието за участие включваше избор на продукт от benu.bg и добавяне на линк към него в коментар с цел генериране на трафик към сайта и опознаване на продуктовия асортимент.
Резултатите:
• 2 536 достигнати потребители;
• 8 102 преглеждания на темата;
• 444 коментара от потребители;
• 93,8% engagement rate.
Какво споделиха от BENU за кампанията:
“Главната ни цел беше повишаване осведомеността на бранда BENU, която постигнахме чрез организираната игра, която насърчаваше потребителите да посетят сайта ни и да разгледат асортимента, който предлагаме.Втората ни голяма цел е утвърждаване на BENU като здравен експерт, като за тази цел използвахме възможността да предоставим онлайн консултация с наш магистър-фармацевт.
Важно за нас, естествено, е това, че успяхме да достигнем целевата ни аудитория от дами, които се грижат както за себе си, така и за цялото семейство, и биха се обърнали към нас като здравен експерт.”
В България BG-Mamma е водещият канал за обсъждане на фармацевтични продукти