BG-Mamma има впечатляваща преднина спрямо всички останали комуникационни канали в България, когато става дума за обсъждане на фармацевтични компании и продукти.
Актуално проучване на Perceptica показва, че у нас 57% от всички споменавания по тези теми се случват във форумна среда, и то основно и почти изцяло в BG-Mamma. Тук са намерили място 97% от общия брой форумни споменавания.
Проучването на Perceptica обхваща периода януари-юли на тази година, а целта му е да дефинира кои са най-влиятелните канали за фармацевтичната индустрия. Включени са лидерите на пазара Bayer Bulgaria, Sanofi и Sopharma, както и други като Teva, GlaxoSmithKline (GSK), Phoenix Pharma, Nobel Pharma, Sandoz и Berlin-Chemie заедно с техните продукти.
След форумите (с 97% дял за BG-Mamma сред тях), проведеният мониторинг поставя на второто място традиционните онлайн медии с 40%. Далече в класирането остават принт медиите с едва 2%, както и Фейсбук с 1%.
Тенденцията здравните теми да генерират все по-силен интерес е константна в BG-Mamma през последните години, включително и през 2023 г. В периода от януари до август, именно в категория “Здраве” са стартирани най-много на брой нови дискусии. В своите групи по интереси потребителите споделят информация и препоръки по теми като здравна профилактика, алтернативна и традиционна медицина, детско здраве, отзиви за медицински заведения и специалисти и други.
Доверието към информацията по здравни теми се засилва и от възможността потребителите да комуникират директно със специалисти. В BG-Mamma проектът “Специалистите говорят” дава достъп до безплатни онлайн консултации с редица лекари, като тези консултативни теми са достъпни за четене и от нерегистрирани потребители.
Вижте още:
Интересът към пазаруване, кулинария и туризъм в BG-Mamma расте