Темата на Revita можете да видите ТУК.
Хората се доверяват с удоволствие на брандове, които са готови да им предоставят добавена стойност. Ако тя е под формата на лична експертна грижа, впечатлението е още по-трайно.
През юли 2023 година реализирахме такъв проект за Rеvita.bg, водещ вносител на хранителни добавки за здраве и красота.
Освен доверие в бранда, кампанията донесе и впечатляващ трафик към сайта на клиента.
За целта Revita.bg осигуриха за потребителите на BG-Mamma бързи и напълно безплатни онлайн консултации с опитен ендокринолог. В консултативната тема на разположение за въпроси беше д-р Мариела Йовчева. Неприятни симптоми по време на менопаузата, метаболитни нарушения, наднормено тегло, хормонално обусловен косопад бяха сред най-често споделяните оплаквания, а за три седмици почти 3 000 души посетиха темата.
Постигнати резултати:
- Над 9500 прочита на темата
- 3000 уникални потребители
- Средно прекарано време на страницата 01:52 минути
- 739 клика на линкове към сайта на клиента