Индекс „Великден“
За поредна година в рамките на месец ще съберем цялото потребителско и рекламно съдържание на тема Великден в специална лендинг страница с тематични рецепти, идеи за декорации, великденски игри, подходящи дестинации за празника и много други.
Позиционирането на вашата продуктова тема сред позитивен празничен контекст гарантира нейната видимост и провокира допълнителен потребителски интерес.
Лендинг страницата генерира ежегодно близо половин милион импресии при средно прекарано време 00:01:48 и engagement rate над 80%.
Период: От 01.04.2025 г. до 07.05.2025 г.
Рекламно позициониране
- Възможност дисплей реклама без допълнително оскъпяване за таргетиране
Великденска кулинарна книга
В продължение на 2 седмици предизвикваме голямата кулинарна общност в платформата да споделя любимите си рецепти за тематични ястия в създадена за целта тема.
Каним доказан и уважаван в кулинарната ни общност влиятелен потребител, който публикува в темата свое авторско съдържание.
Проектът предоставя възможност на рекламодателя да се позиционира сред високо ангажирана аудитория и да обвърже бранда си с полезно съдържание, асоциирайки се с великденските празници;
Рекламно позициониране
- Продуктова реклама с участие на влиятелен потребител с текст и снимки в авторски рецепти;
- Възможност за споделяне на рецепти от страна на рекламодателя с препратка към сайта;
- Брандинг на проекта и потребителските постове;
- Instagram / Facebook постове.
Цена: 6 000 лв.
Лов на великденски яйца – интерактивна игра
Тази година платформата отново предлага любимия на потребителите интерактивен лов на великденски яйца.
През април потребителите тръгват по следите на виртуални великденски яйца, скрити на страниците на BG-Mamma.
Всеки наш партньор в кампанията, ще има своя виртуална кошница с брандирани великденски яйца, които ще „скрием“ на таргетирани страници в платформата.
В специално създадена тема ще поканим потребителите да се включат в търсенето на брандираните яйца, които могат да им донесат атрактивни награди. В темата и в социалните мрежи на BG-Mamma ще споделяме различни подсказки, които ще насочват потребителите към местата, на които могат да намерят яйцата.
Всяко яйце при клик ще води до продуктова тема на партньора с игра в два етапа – всеки по 5 дни. Първият етап ще бъде ексклузивен само за участници, открили скритите яйца, а вторият – със свободен достъп за всички потребители на платформата. По този начин „ловците“ на яйца ще имат двоен шанс за спечелване на награда.

Рекламно позициониране
- Продуктова тема с игра и награди – 7 дни;
- Банер с брандирано великденско яйце 300х250 рх, водещ към темата – 200 000 импресии;
- Нейтив банер 300х250 рх, водещ към темата – 300 000 импресии;
- FB пост – 1 бр.
Цена: 2 500 лв
Дискусионна тема с полезно съдържание
Представяне на продукт или услуга на партньора чрез текст, снимки и линкове и стимулиране на релевантна дискусия сред потребителите.
Публикуването на полезни постове от името на партньора повишава доверието и носи добавена стойност.
Рекламно позициониране
- Дискусионна продуктова тема с игра и награди – 7 дни;
- Полезни постове в темата – 4 бр.;
- Нейтив банер 300х250 рх, водещ към темата – 300 000 импресии;
- FB пост – 1 бр.
Цена: 2 700 лв