Темата във форума можете да разгледате ТУК.
Акценти и резултати
● Представяне на изцяло нов за пазара продукт;
● Нейтив дискусия и интересно съдържание – тип storytelling;
● Ексклузивна награда, предоставена от официалния представител на Eucerin.
В рамките на кампанията успяхме да информираме таргет аудиторията за вредите, които могат да настъпят върху кожата след прекомерното излагане на слънце, замърсяването на въздуха и забързания начин на живот, както и да ги запознаем с новия продукт на бранда – Hyaluron-Filler Vitamin C Booster.
Влиятелните потребители, които поканихме да тестват продукта на фокус, успяха да ангажират таргет аудиторията чрез споделяне на подробно продуктово ревю след 14-дневен тест на серума с витамин C.
9 400+ преглеждания на темата
645 потребителски коментара