Продължете към съдържанието

Потребители тестват у дома боите за коса на ELEA

За рекламата на новата серия бои за коса ARISTO на ELEA поканихме потребители в BG-Mamma да тестват нюансите лично и да споделят отзиви в платформата.

Повече от 170 души се включиха в темата, любопитни да изпробват боята в домашни условия. Условието ни към участниците беше сами да харесат за себе си нюанс от каталога на ARISTO, който биха желали  да спечелят и да тестват.

Резултатите от потребителския тест бяха впечатляващи – няколко дами с готовност повериха цвета си на новата серия, след което предоставиха много подробна обратна връзка, снимки и отзиви.

Потребителите ни се довериха да опитат напълно нов за пазара продукт;

Повечето жени са особено предпазливи по отношение на косата си. Готовността на нашите потребители да променят визията си е показателна за това в каква степен разчитат на информацията в платформата.

След теста те изготвиха много старателно ревютата си, включиха снимки “преди” и “след” и обясниха подробно процеса и постигнатите резултати.

Потребителите в beauty общността в BG-Mamma са силно ангажирани и са изградили помежду си лично отношение и доверие. В тази среда, комуникацията на ELEA срещна силен интерес и много убедително потребителско съдържание.  
 

След теста повечето жени написаха, че не са очаквали толкова впечатляващ резултат с боя на достъпна цена.

“Приятно се изненадах, че боята беше покрила белите ми коси в корена и тези по дължината на косата, която професионалната и тройно по-скъпа боя не успяваше. Наистина съм удивена!” – категорична беше Josepha.

“Доволна съм, белите коси се покриха без да е тъмен цветът. Една боя ми стигна, а очаквах да ми е нужна и втора. Консистенцията е приятна, не усетих смущения, въпреки чувствителния си скалп. Препоръчвам, ще закупя и използвам редовно марката.” – сподели в темата emli.

“Препоръчвам боята смело, след като вече имам опит и ще стане и моят избор за следващите боядисвания.” – написа beauty_magnolia.

Възможности за нейтив кампания в BG-Mamma