Продължете към съдържанието

Нека бъде Великден с Lidl!

Кампанията можете да видите ТУК.

Цели на кампанията

  • Представяне на празнична селекция продукти в колаборация с лидер на мнение
  • Повишаване на потребителското доверие и изграждане на лоялност към бранда
  • Създаване на интерес и интеракция с потребителите чрез регулярни кулинарни предизвикателства

Реализация

Поканихме дългогодишен влиятелен потребител на BG-Mamma  и кулинарен блогър, който да бъде посланик на кампанията и бранда. В периода на кампанията влиятелния потребител имаше ангажимент да приготви и публикува 4 авторски рецепти с продукти на клиента, като спомене бранда и направи продуктови снимки.

За да разширим обхвата на кампанията авторските рецепти бяха споделени в блога на влиятелния потребител и неговите профили в Facebook & Instagram.

Основното послание на кампанията “Качество на добра цена” и активното участие на влиятелния потребител привлече вниманието на целевата аудитория на платформата и ги ангажира да споделят свои изпитани рецепти. 

Подкрепихме кампанията и с авторски рецепти на клиента, които са част от съдържанието на BG-Mamma и продължават да се посещават и четат от потребители, търсещи рецепти. 

Кампанията включваше 4 тематични седмици за споделяне на рецепти – Постни ястия, Месни ястия, Предястия, Печива, които бяха активно промотирани в сайта и социалните ни канали.

Резултати

  • Достигнaхме до активна целева аудитория, която се интересува от кулинария и ангажирахме със:
  • 4 рецепти, специално създадени с продукти на Lidl от лидера на мнение Албена Тодорова – benii в BG-Mamma, които бяха публикувани в блога и Facebook & Instagram профилите й.  
  • 10 вдъхновяващи рецепти, създадени от екипа на Лидл в колаборация с шеф Манчев и шеф Шишков. Оценени 108 пъти с бутона “Полезно”;
  • Споделяне на 977  потребителски рецепти, снимки и празнични кулинарни идеи.  
  • Позиционирахме бранда и промоционалните предложения по естествен и ненатрапчив начин чрез продуктово позициониране в рецептите и снимките на лидера на мнение;
  • Над 34 300 преглеждания на темата;
  • 9 085 уникални потребители 
  • 1:20 минути средно време на страница