Продължете към съдържанието

Кампания на млечни продукти Алфатар

Българската компания Алфатар осъществи втората си поредна кампания в платформата BG-Mamma, с която се затвърди като все по-познат и харесван бранд пред нашата аудитория.

Кампанията, представяща новото чисто кисело мляко за деца, бе реализирана чрез нейтив публикация и игра с потребителите.
В рамките на една седмица тя генерира:

  • Над 7 900 прочита на темата
  • 521 потребителски коментара
  • 287 клика на линкове към страниците на клиента

Помолихме г-н Димитър Димитров – собственик и управител на Алфатар Милк ЕООД да сподели с нас своите отзиви от съвместната ни работа:

Защо избрахте BG-Mamma като платформа за вашата реклама?
BG-Mamma се наложи като един от най-авторитетните форуми в България, ако не и най-авторитетният. Не само за теми, свързани с отглеждането на деца, а за всички въпроси, които ни вълнуват в ежедневието.
Потребителите на платформата са реални хора, защото средата не е благоприятна за развитие и изява на тролове.
Освен това, огромната част от потребителите са от тази част на обществото, която ние дълбоко уважаваме, чието мнение високо ценим и за която работим. Това са хора, които се прехранват с честен труд и могат да бъдат искрени, да вървят с високо вдигната глава, могат да помагат и съзидават, а не да вредят и да рушат.


Постигнахте ли желаните резултати?
Резултатите надминаха очакванията на всички.

Бихте ли работили отново с BG-Mamma като партньор?
Намираме BG-Mamma за най-добрия ни партньор в популяризирането на нашия бранд.