Кампанията, осъществена през октомври 2024 г., е насочена към повишаване на осведомеността за грижата за сухата и атопична кожа, както и към представянето на серията Exomega Control на българския пазар.
Цели на кампанията
Информираност: Да образова потребителите относно причините и грижата за сухата и раздразнена кожа.
Ангажираност: Да насърчи активното участие на аудиторията чрез споделяне на личен опит и дискусии.
Тест на продукти: Да предостави възможност на лидери на мнение и потребители да изпробват продуктите от серията Exomega Control.
Стратегия
- Образователно съдържание: Създаване на тема в BG-Mamma, озаглавена „Грижа за сухата и раздразнена кожа от A-Derma: експертни съвети от дерматолози“, която предоставя подробна информация за симптомите, причините и решенията за суха кожа.
- Експертни съвети: Публикуване на експертни съвети от дерматолози за оптималната грижа за кожата, с акцент върху значението на емолиентите и представяне на продуктите на A-DERMA като ефективно решение.
- Потребителски ревюта: Покана към потребителите luchia и big_bad_mama да споделят своите лични впечатления от серията Exomega Control, предоставяйки автентични отзиви за продуктите.
- Игра с награди и семплинг: Организиране на игра, в която 50 потребители получиха възможност да спечелят комплект A-DERMA Exomega Control, включващ емолиентно мляко и емолиентен почистващ гел 2 в 1 за коса и тяло, срещу ангажимент за попълване на продуктова анкета.
Резултати
14,700* преглеждания 6 месеца след активния период;
488 потребителски коментара;
91,5% от тествалите продуктите потребители на BG-Мamma споделят, че биха ги препоръчали на своите близки.
*Броят на преглежданията на темата продължава да нараства дори след официалното приключване на кампанията.

Активно участие: Темата генерира значителен интерес с 11,234 преглеждания за периода на кампанията и 488 отговора, което показва висока степен на ангажираност от страна на потребителите.
Положителни отзиви: Потребителите споделят изцяло положителни впечатления след теста на продуктите на A-DERMA. На въпроса „Бихте ли използвали отново продуктите на A-DERMA Exomega Control за вас или вашето дете?“ 83% от анкетираните са отговорили с „Категорично, да“.
Повишена осведоменост: Чрез предоставеното образователно съдържание, експертни съвети и отзиви от тестери, потребителите са по-информирани относно грижата за сухата и атопична кожа и ролята на емолиентите в нея.