Продължете към съдържанието

Анкетно онлайн проучване на страниците на BG-Mamma по поръчка на Ozone.bg, проведено в периода 13 – 27 септември 2021 г.

Целта на анкетата е установяване на потребителското поведение по отношение на онлайн пазаруването в сайта ozone.bg, както и най-важните фактори за успешно откриване на желаните стоки в сайта. За успешното попълване на анкетата потребителите на форума трябваше да преминат през Въпрос № 1 – „Пазарували ли сте някога от ozone.bg?“. 26,91% от анкетираните са отговорили с „Да“.

Проучването бе насочено към регистрирани потребители и посетители на BG-Mamma в широка възрастова граница без ограничение по пол.

57 814 генерирани импресии

10.05% CTR

1 797 завъшени анкети и fill rate от 30,94%