Всяка година BG-Mamma реализира проекта „Коледа“ с потребителско и рекламно съдържание в контекста на коледните и новогодишни празници.
Ежегодно проектът генерира над 1 500 000 импресии и предоставя възможност за:
- Достигане до целева аудитория, която търси и споделя информация, свързана с предстоящите празници;
- Директна комуникация на Вашия бранд с ангажирана аудитория.
Възможностите за рекламно позициониране в проекта „Коледа“ включват както таргетирана дисплей реклама или брандиране на проекта, така и публикуване на дискусионна тема с игра, тема с трафик към вашия сайт или консултативна тема със специалист, отговарящ на потребителски въпроси.
Неизменна част от проекта са и тематичните активности „Писмо с коледни желания“ и кулинарната игра с рецепти „С вкус на Коледа“.
За първи път през 2024 г. ще се реализира и играта „Лов на коледни подаръци“, в която потребителите ще търсят скрити на сайта визии с лого на партньора, които ще ги отвеждат до ексклузивни игри с награди.
За всички клиенти, заявили участие с кампания в индекс „Коледа“ проектът дава възможност за бонус позициониране и в интерактивната „Игра с новогодишни късмети„, чрез която потребителите не само се забавляват, но и имат възможност да спечелят различни награди.
Очаквайте повече информация и цени в раздела Актуални оферти или ни потърсете на [email protected]