ЦЕЛИ НА ПРОУЧВАНЕТО |
![]() |
СОЦИОДЕМОГРАФИЯ |
![]() |
ОБЩА ОЦЕНКА И УДОВЛЕТВОРЕНОСТ |
![]() |
ДОВЕРИЕ КЪМ СЪДЪРЖАНИЕТО В BG-MAMMA |
![]() |
ИЗПОЛЗВАНЕ И ПРЕКАРВАНО ВРЕМЕ В РАЗЛИЧНИ СОЦИАЛНИ МРЕЖИ |
![]() |
ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ В РАЗЛИЧНИ СОЦИАЛНИ МРЕЖИ |
![]() |
КОМУНИКАЦИЯ И ПОТРЕБИТЕЛСКА АКТИВНОСТ |
![]() |
НАВИЦИ И СКЛОННОСТ ЗА ПОКУПКА |
![]() |
МЕТОДОЛОГИЯ И КВОТНА ИНФОРМАЦИЯ Тип на изследването: Количествено Метод на събиране на данни: Онлайн интервю (CAWI) Computer-Assisted Web Interview Целева съвкупност: Мъже и жени от 18 до 64 години, потребители на платформата BG-Mamma Обем на извадката: 1 184 респонденти Обхват на изследването: България и чужбина; градско и селско население Период: 12.01.2022 г. – 31.01.2022 г. |
За допълнителна информация или при интерес
за рекламно позициониране в BG-Mamma,
пишете ни на [email protected]