Продължете към съдържанието

Нейтив реклама


Различните нейтив формати за реклама в платформата са разработени така, че да ви помогнат да постигнете конкретни маркетингови цели.

Дискусиите със споделено в тях полезно съдържание, както и онлайн консултациите със специалист (посланик на бранда) изграждат awareness и доверие. Продуктовият семплинг или ревютата от потребители на BG-Mamma успешно представят нови лансирания, а спонсорираните дискусии с giveaway и подходящ въпрос могат да се използват и за насочване на трафик към сайта на клиента.

Вашите нейтив кампании са начин брандът да взаимодейства директно с потребителите, като всички публикации остават в BG-Mamma и след изтичане срока на кампанията, могат да бъдат индексирани чрез търсачките и да генерират допълнителни прочитания безсрочно. Това е част от уникалния рекламен ресурс на платформата.

Вижте топ 5 на най-успешните нейтив формати в BG-Mamma и как работят:

  • Тема във форума с giveaway

    Тема във форума с giveaway

    Използваме дискусията с включена томбола с награди, за да запознаваме потребителите с качествата на продукт или услуга.

  • Консултативна тема със специалист

    Консултативна тема със специалист

    Онлайн консултациите с експерт повишават разпознаваемостта на бранда и изграждат доверие и лоялност.

  • Ревюта от лидери на мнение

    Ревюта от лидери на мнение

    Уникален за BG-Mamma формат, който свързва брандовете с влиятелни потребители от конкретни групи във форума.

  • Продуктов семплинг

    Продуктов семплинг

    Семплинг кампания със специално избрани заинтересовани потребители, в която комуникацията се провежда изцяло онлайн.

  • Анкетно проучване

    Анкетно проучване

    Предоставя оценка от потребителите за Вашите продукти или услуги, информация за нагласата им към конкурентни брандове, както и за потребителските навици и очаквания на таргет аудиторията във Вашия сегмент като цяло.