Продължете към съдържанието

Великден 2024

Индекс „Великден“

За поредна година в рамките на месец ще съберем цялото потребителско и рекламно съдържание на тема Великден в специална лендинг страница с тематични рецепти, идеи за декорации, великденски игри, подходящи дестинации за празника и много други.

Позиционирането на вашата продуктова тема сред позитивен празничен контекст гарантира нейната видимост и провокира допълнителен потребителски интерес.

Лендинг страницата генерира ежегодно близо половин милион импресии при средно прекарано време 00:01:48 и engagement rate над 80%.

Рекламно позициониране
  • Възможност дисплей реклама без допълнително оскъпяване за таргетиране

Великденска кулинарна книга

В продължение на 2 седмици предизвикваме голямата кулинарна общност в платформата да споделя любимите си рецепти за тематични ястия в създадена за целта тема.
Каним доказан и уважаван в кулинарната ни общност влиятелен потребител, който публикува в темата свое авторско съдържание.

Проектът предоставя възможност на рекламодателя да се позиционира сред високо ангажирана аудитория и да обвърже бранда си с полезно съдържание, асоциирайки се с великденските празници;

Рекламно позициониране
  • Продуктова реклама с участие на влиятелен потребител с текст и снимки в авторски рецепти;
  • Възможност за споделяне на рецепти от страна на рекламодателя с препратка към сайта;
  • Брандинг на проекта и потребителските постове;
  • Instagram / Facebook постове.

Цена: 6 000 лв.

Лов на великденски яйца – интерактивна игра

Тази година платформата предлага и един по-нестандартен начин да представите своя бранд.

От 15.04.2024 г. до 06.05.2024 г. потребителите тръгват по следите на виртуални великденски яйца, скрити на страниците на BG-Mamma.

Всеки наш партньор в кампанията, ще има своя виртуална кошница с брандирани великденски яйца, които ще „скрием“ на таргетирани страници в платформата.

В специално създадена тема ще поканим потребителите да се включат в търсенето на брандираните яйца, които могат да им донесат атрактивни награди.  В темата и в социалните мрежи на BG-Mamma ще споделяме различни подсказки, които ще насочват потребителите към местата, на които могат да намерят яйцата.

Всяко яйце при клик ще води до продуктова тема на партньора с игра в два етапа – всеки по 5 дни. Първият етап ще бъде ексклузивен само за участници, открили скритите яйца, а вторият – със свободен достъп за всички потребители на платформата. По този начин „ловците“ на яйца ще имат двоен шанс за спечелване на награда.

Рекламно позициониране
  • Продуктова тема с игра и награди – 10 дни;
  • Банер с брандирано великденско яйце 300х250 рх, водещ към темата – 250 000 импресии;
  • Нейтив банер 300х250 рх, водещ към темата – 250 000 импресии;
  • FB пост – 1 бр.

Цена: 2 500 лв

Цена при заявка до 15.04.2024 г. – 2 000 лв