Тематичните активности „Празнична игра с късмети“, „Писмо до Дядо Коледа“ и „Празнична кулинарна книга“ също са част от коледните рекламни активности на BG-Mamma и провокират сериозен потребителски интерес.
Писмо до Дядо Коледа
Проектът се реализира чрез триседмична рекламна публикация и е част от специалната лендинг страница „Коледа“ на BG-Mamma и стартира в началото на декември.
Кампанията дава ексклузивна възможност на един рекламодател да се позиционира сред позитивна потребителска дискусия.
Темата ще включва предизвикателство към потребителите да споделят какви са желанията в коледните писма на децата им за предстоящите празници.
Коледните желания на децата ще бъдат споделяни от родителите в рамките на три седмици в хода на кампанията:
- Седмица 1 “Споделете с нас на какъв тип подаръци най-много се радва Вашето дете?”
- Седмица 2 “Споделете с нас коледното писмо на детето си!”
- Седмица 3 “Посетете сайта (на рекламодателя) и споделете линк към подаръка, който най-много ще зарадва Вашето дете”
В края на кампанията няколко потребители, избрани на томболен принцип, ще получат награди.
Наградите могат да бъдат мечтаните коледни подаръци, ваучери за пазаруване или друго по преценка на клиента.
Рекламно позициониране
- Позициониране в специална страница на BG-Mamma – “Коледа 2023”;
- Представяне на партньора с описание и лого – активен линк към сайта;
- Брандиране на публикацията в рамките на периода на 100% с Wallpaper в desktop и Swipe banner в mobile.
- Native Банер, промотиращ публикацията – 600 000 импресии;
- Анонсиране на публикацията във Facebook страницата на BG-Mamma;
- Включване на публикацията в релевантни тематични групи за целия период на проекта – специална страница “Коледа”, “На пазар”, “Родители в България” и други;
- Публикацията остава в основната тематична група, винаги достъпна през търсачката на BG-Mamma и индексирана от Google Search.
Пример за осъществен проект ТУК.
Брутна цена на проекта: 5 000 лв.*
Коледна кулинарна книга
В продължение на 4 седмици предизвикваме голямата кулинарна общност в платформата да споделя любимите си рецепти за постни и месни ястия, печива и десерти в създадена за целта тема.
Каним доказан и уважаван в кулинарната ни общност влиятелен потребител, който публикува в темата свое авторско съдържание.
Проектът предоставя възможност на рекламодателя да се позиционира сред високо ангажирана аудитория и да обвърже бранда си с полезно съдържание, асоциирайки се с емоционален повод като Коледа;
Рекламно позициониране
- Продуктова реклама от влиятелен потребител с текст и снимки в авторски рецепти;
- Възможност за споделяне на рецепти от страна на рекламодателя с препратка към сайта;
- Брандинг на проекта и потребителските постове;
- Instagram / Facebook постове.
Проектът ще бъде промотиран допълнително чрез кобрандирана банер реклама, мейлинг до 50 000+ регистрирани потребители, известия.
Пример за осъществен проект ТУК.
Брутна цена: 15 000 лв.*
Коледно-новогодишни късмети
Коледно-новогодишнaта игра – “Изтегли късмет” е един от най-успешните проекти сред потребителите на BG-Mamma.
Играта се провежда на самостоятелна лендинг страница, където всеки потребител на платформата може да изтегли късмет/и.

Всеки може да сподели своя късмет в специално създадена за целта публикация на платформата и в собствените си социални мрежи, а всеки регистриран потребител участва в томбола с награди, предоставени от рекламодателите.
Период: 06 декември – 06 януари
Възможности за позициониране
- Брандиране на късмети с лого или цялостна бранд визия;
- Разполагане на лого в страницата на играта;
- Брандинг на проекта в десктоп и мобайл;
- Лого в рекламните формати за вътрешно промотиране на играта;
- Споменаване като спонсор на Играта в публикацията за споделяне на късмети;
Брутна цена (25%): 5 000 лв.*
Брутна цена (50%): 8 000 лв.*
* Всички цени са без ДДС и подлежат на обемна или агенционна отстъпка.