Продължете към съдържанието

Коледа в BG-Mamma

Коледната кампания е един от най-разпознаваемите и харесвани годишни проекти в нашата платформа, който регистрираните ни потребители очакват с нетърпение. Всяка година кампанията генерира над 1 500 000 импресии. 

Така вашият бранд получава възможност:

• Да достигне целева аудитория, която търси и споделя идеи за предстоящите празници. Вашата реклама ще бъде позиционирана в групите за пазаруване през най-активния сезон в годината.

• Да комуникира активно със заинтересовани потребители, в изцяло позитивна среда.

• Да изгражда трайни положителни асоциации в съзнанието на таргет аудиторията.

Период: 15 ноември – 31 декември

Възможности за позициониране

Брандиране на проекта

  • Брандинг на проекта и прилежащите му потребителски теми в десктоп и мобайл;
  • Гарантирани импресии – 1 500 000; 
  • Минимум 10% брандиране от гарантираните импресии;
  • Формати – Wallpaper & 300х250;

Брутна цена (10%): 3 750 лв.

Бонус: 10% допълнителни импресии

Таргетирана дисплей реклама

Формат 300х250 / Swipe banner

  • 150 000 импресии, които се разпределят в съотношение 30:70 за десктоп и мобайл. 
  • +30% бонус импресии за 300х250;
  • +20% бонус импресии за Swipe banner
  • Без допълнително оскъпяване за таргетиране в избрани категории.

Брутна цена (300х250): 1 800 лв.

Брутна цена (Swipe banner): 2 400 лв.

Дискусионна тема с игра

  • Представяне на продукт / услуга;
  • Активация с награди (до 5) за потребителите;
  • Промотиране на темата с нейтив реклама – 200 000 импресии; 
  • Instagram giveaway с 1 награда;

Брутна цена за 1 седмица: 2 000 лв.

Бонус: +3 дни

Част от проекта са и радващите се на голям потребителски интерес „Празнична игра с късмети“, „Писмо до Дядо Коледа“ и „Празнична кулинарна книга“.

Писмо до Дядо Коледа

Проектът стартира в началото на декември за всички потребители на платформата.

Кампанията дава възможност на един рекламодател да се позиционира сред позитивно потребителско съдържание.
Проектът се реализира чрез рекламна публикация, която ще бъде част от специалната лендинг страница „Коледа“ в BG-Mamma.

Темата ще включва предизвикателство към потребителите, което ще ги провокира да споделят в текст и/или снимки коледните писма на децата си, в които те са описали своите желания за предстоящите празници. 

Коледните желания на децата ще бъдат споделяни от родителите в рамките на три седмици в хода на кампанията:

  • Седмица 1 “Споделете с нас на какъв тип подаръци най-много се радва Вашето дете?”
  • Седмица 2 “Споделете с нас коледното писмо на детето си!”
  • Седмица 3 “Посетете сайта (на рекламодателя) и споделете линк към подаръка, който най-много ще зарадва Вашето дете”

В края на кампанията няколко потребители, избрани на томболен принцип, ще получат награди.

Наградите могат да бъдат мечтаните коледни подаръци, ваучери за пазаруване или друго по преценка на клиента. 

Рекламно позициониране

  • Позициониране в специална страница на BG-Mamma – “Коледа 2022”;
  • Представяне на партньора с описание и лого – активен линк към сайта;
  • Брандиране на публикацията в рамките на периода на 100% с Wallpaper в desktop и Swipe banner в mobile.
  • Native Банер, промотиращ публикацията – 600 000 импресии;
  • Анонсиране на публикацията във Facebook страницата на BG-Mamma;
  • Включване на публикацията в релевантни тематични групи за целия период на проекта – специална страница “Коледа”, “На пазар”, “Родители в България” и други;
  • Публикацията остава в основната тематична група, винаги достъпна през търсачката на BG-Mamma и индексирана от Google Search

Брутна цена на проекта: 8 000 лв.*

Коледна кулинарна книга

В продължение на 4 седмици предизвикваме голямата общност от близо 3000 кулинарни автори в платформата да споделят любимите си рецепти за постни и месни ястия, печива и десерти.
Каним доказан и уважаван в кулинарната ни общност влиятелен потребител, който води темата като публикува свое авторско съдържание.

Проектът предоставя възможност на рекламодателя да се позиционира сред високо ангажирана аудитория и да обвърже бранда си с полезно съдържание, асоциирайки се с емоционален повод като Коледа;

Рекламно позициониране

  • Продуктова реклама от влиятелен потребител с текст и снимки в авторски рецепти;
  • Споделяне на рецепти от рекламодателя с препратка към сайта;
  • Брандинг на проекта и потребителските постове;
  • Instagram / Facebook постове.

Проектът ще бъде промотиран допълнително чрез ко-брандирана банер реклама, мейлинг до 50 000+ регистрирани потребители, известия.

Брутна цена: 15 000 лв.*

Коледно-новогодишни късмети

Коледно-новогодишнaта игра – “Изтегли късмет” е един от най-успешните проекти сред потребителите на BG-Mamma.

Играта се провежда на самостоятелна лендинг страница, където всеки потребител на платформата може да изтегли късмет/и.

Всеки може да сподели своя късмет в специално създадена за целта публикация на платформата и в собствените си социални мрежи, а всеки регистриран потребител участва в томбола с награди, предоставени от рекламодателите. 


Период: 06 декември – 06 януари

Възможности за позициониране

  • Брандиране на късмети с лого или цялостна бранд визия;
  • Разполагане на лого в страницата на Играта;
  • Брандинг на проекта в десктоп и мобайл;
  • Лого в рекламните формати за вътрешно промотиране на Играта;
  • Споменаване като спонсор на Играта в публикацията за споделяне на късмети;

Брутна цена (25%): 5 000 лв.

Брутна цена (50%): 8 000 лв.

* Всички цени са без ДДС и подлежат на обемна или агенционна отстъпка.