Продължете към съдържанието

“BG-Mamma на 20” се превърна в един от най-успешните ни нейтив проекти

Нестандартен формат с много изненади, рекламни теми с подаръци, вдъхновяващи дискусии –  с “BG-Mamma на 20” предложихме на потребителите си вълнуващ микс, а резултатите в цифри са очаквано високи.

Специалният ни проект за юбилея на платформата представляваше интерактивен календар, интегриран в BG-Mamma и стартиран по-рано тази година. Предварително генерирахме любопитство към проекта чрез тийзър кампания както в платформата, така и в каналите ни в социалните мрежи.

В календара в продължение на 20 дни потребителите отваряха по едно ново прозорче на ден, за да открият поредна изненада. Редувахме спонсорирани теми с награди от наши рекламодатели и вдъхновяващи дискусии, тематично свързани с юбилея на BG-Mamma.

“BG-Mamma на 20” генерира над 280 000 прегледа, а рекламните теми генерираха средно по 10 000 прегледа. Още за проекта, както и кои брандове се включиха в него можете да научите ТУК.

Някои от нейтив темите, които стартирахме в рамките на проекта:

Какво бихте казали днес на своето 20-годишно аз?

С кои песни, филми и книги свързвахте 20-те си години?

Как да обичаме себе си повече