Продължете към съдържанието

BG-Mamma на 20

Най-влиятелната българска социална платформа празнува 20 години от създаването си.

Включете се с вашата реклама в “BG-Mamma на 20”! Част от голямата ни празнична кампания е виртуален календар с 20 интерактивни прозорчета. Ще ги отключваме поетапно, като всяко прозорче ще разкрива за потребителите празнично предизвикателство с награди. Вашата рекламна тема може да бъде едно от тях. В нея ще представим по вълнуващ начин бранда и ще зададем интересно условие за участие в темата с giveaway.

Всяка рекламна тема ще бъде активна за участие 7 дни, а след приключване на проекта остава видима и достъпна на сайта.

Зад някои от прозорчетата ще скрием и специално създадени празнични теми, свързани с екипа и историята на платформата и с вдъхновяващи послания към потребителите ни. 

Продължителност на проекта: 13 февруари – 13 март 2023 г.

Предимства на проекта

  • Ангажирана целева аудитория, която взаимодейства директно с бранда Ви;
  • Обвързване на бранда с положителни емоции и празнично настроение;
  • Едномесечна комуникация на проекта и насочване на трафик към рекламните теми.
  • През 2021-ва година, BG-Mamma отпразнува своя 18-ти рожден ден с аналогичен проект. Той генерира 2 400 000 преглеждания, 53 000 уникални потребители и средно прекарано време на страница 1:39 мин. Може да се запознаете с него на следния линк: „BG-Mamma на 18” 

Какво включва рекламното позициониране

  • Брандирани прозорци в лендинг страницата с конкретна цифра от календара.
  • Брандирани рекламни публикации с представяне на продукт/услуга до 1 000 символа, 1 снимка и 2 активни линка.
  • Предизвикателство за потребителите към всяка публикация, като всеки изпълнил го участва в игра за награди, осигурени от рекламодателя.

Рекламни пакети

  • 1 активeн прозорец с предизвикателствo;
  • 2 полезни поста в темата с информация за продукта на фокус;
  • Реклама на темата в секция “Спонсорирано”;
  • Дисплей кампания със Swipe banner, рекламиращ продукта – 60 000 импресии

* Можете да се възползвате от дисплей кампанията до 31.03.2023 г.

Цена: 3 000 лв.


  • 2 активни прозореца с предизвикателства;
  • 2 брандирани рекламни публикации с игри за потребителите, всяка от които с продължителност 7 дни.

Цена: 4 000 лв.


  • 5 активни прозореца с предизвикателства;
  • 5 брандирани рекламни публикации с игри за потребителите, всяка от които с продължителност 7 дни.

Цена: 9 000 лв.



* Цените са без ДДС.
* Цените подлежат на отстъпка.
* Клиентът осигурява награди – по една за всяка игра.